Zadbaj o dobry image swojego biznesu

Nadal niewieleprzedsiębiorstw w Polsce ma świadomość, jak ważna dla ich wizerunku jest profesjonalna identyfikacja wizualna. Analizując firmowe materiały promocyjne często odnosimy wrażenie braku spójnej koncepcji wizualnej.
Dlaczego należy mieć skuteczną identyfikację wizualną? Jest to zagadnienie, na które warto udzielić odpowiedzi, jeśli pragniemy odnieść sukces w na rynku.

Praca przy komputerze

Autor: nic519
Źródło: http://www.flickr.com

Logo to nie tylko ozdoba na papierze firmowym. To zwłaszcza informacja, którą przesyłamy do klienta, za każdym razem, gdy napotka znak naszej firmy.

Zainteresował Cię powyższy komentarz z strony? Jeżeli go nie aprobujesz, to namawiamy do polemizowania. Każda wymiana myśli jest pozytywna.

Dlatego najistotniejsze jest to, co chcemy przekazywać i jak, a także do kogo komunikujemy.

Właściwie zaprojektowane logo, pełni dokładnie taką funkcję i powinno komunikować tożsamość naszej marki. Wiedzą o tym wszystkie duże firmy, które na swoje logotypy nie szczędziły pieniędzy. Dobrze zaprojektowane logo to długoterminowa inwestycja. Świadczy o tym fakt, że znane nam wszystkim loga, nieczęsto się zmienia. Nawet jeśli, to wszelkie poprawki są jedynie kosmetyczne.

Także coraz więcej mniej znanych marek zaczyna zdawać sobie sprawę z faktu, że posiadanie profesjonalnej identyfikacji wizualnej, wpływa na wizerunek ich przedsiębiorstwa. Dlatego wielu z nich decyduje się na tzw. rebranding, czyli wprowadzenie nowych elementów komunikacji swojej marki.

Nierzadko jest to tylko nieduża zmiana, przykładowo logo, ale bywa, że jest to bardziej skomplikowany proces, który ujmuje znacznie więcej aspektów komunikacji marki. Może to być przykładowo technologii produkcji, a nawet całej strategii firmy.

W każdym większym mieście, takim jak: Warszawa, Kraków, Katowice, bez trudu zlokalizujemy agencję brandingową lub firmę graficzną, która fachowo podejmie się zrobienia oprawy wizualnej dla naszej firmy.

Koszty takiej usługi oczywiście różnią się od siebie, w zależności od tego, z jaką firmą nawiążemy współpracę.

O sprawach dotyczących rozmaitych kwestii dowiedzieć się możemy z internetu. Wtedy wystarczy zobaczyć tekst o opisywanym zagadnieniu oraz przedstawić szczegóły.

Jeśli jest to bardzo dobra agencja brandingowa, możemy liczyć na wyższy rachunek. Jednak dużo agencji brandingowych to mało znane firmy, które mają cenniki na przystępnym poziomie, żeby być konkurencyjnymi. Bardzo często propozycje małych agencji w niczym nie ustępują tym stworzonym przez znane na rynku firmy. Często jedyna zauważalna różnica w usłudze, to właśnie cena.

Leave a Reply

*