Oferta na billboardzie|Cechy efektywnego billboardu

Na powodzenie każdego przedsięwzięcia, oprócz solidnego realizowania założonego planu biznesowego, gigantyczny wpływ ma skutecznie przeprowadzona kampania marketingowa.
Nie od dziś wiadomo, iż dobra promocja stanowi dźwignię handlu, a rozpoznawalność marki oferującej konkretną usługę lub asortyment artykułów jest równie istotna (a może nawet ważniejsza), jak przygotowana przez nią propozycja.

Zależnie od zapotrzebowania – typu reklamowanej usługi, artykułu lub idei, docelowej grupy, wyczekiwanych skutków, zasięgu prowadzonej kampanii i środków jakimi dysponuje zleceniodawca, można wybrać spośród bardzo wielu środków przekazu. Outdoor wykorzystuje rozmaitego rodzaju media umieszczone w szeroko pojętej przestrzeni publicznej. Jego zaletą jest na pewno nadzwyczaj szeroki zasięg, zarówno przestrzenny, jak też czasowy, oraz możliwość dosyć skrupulatnego sprecyzowania docelowej grupy odbiorców. Jednymi z przeważnie selekcjonowanych rodzajów nośników reklamy zewnętrznej są billboardy Kielce sprawdź dodatkowe informacje. Kojarzone przez większą część z nas z mało atrakcyjnymi powierzchniami reklamowymi, usytuowanymi przeważnie przy głównych szlakach komunikacyjnych, w rzeczywistości gwarantują przeprowadzenie zapadającej w pamięć promocji, za relatywnie niewielką (w zestawieniu z innymi formami) kwotę. Jaki zatem powinien być skuteczny billboard?
billboardy kielce

Autor: Yahya S.
Źródło: http://www.flickr.com
Podstawową zasadą, uwzględniającą naoczny charakter percepcji eksponowanej wiadomości, jest przekazanie jak największej liczby zawartości przy zastosowaniu jak najmniejszej ilości terminów.
Odbiorcy opisywanej reklamy najczęściej poruszają się całkiem prędko (pojazd, autobus) i nie mogą zachować w pamięci długiego przekazu, umieszczonego na billboardzie . Wszelka reklama billboardy zwłaszcza, może być zrobiona tak aby przykuwać spojrzenia dużej liczby osób.

Leave a Reply

*