Nieduże miejscowości, a temat reklamy Swojej firmy

Małe miasta i tak wcale nie są złe – jeżeli jest zatrudnienie oraz rodzina, generalnie wielkie miasto nie jest niezbędne do szczęścia. A poza tym, nierzadko na obszarze małego miasta prościej o odniesienie sukcesu. Niby jest mniej osób, ale należy pamiętać, że przynajmniej w rachubę wchodzi o wiele mniejsza ilość konkurentów.

Billboard na drodze

Autor: Robert Ashworth
Źródło: http://www.flickr.com
Można powiedzieć, iż bardzo często taki człowiek, który przez niemal całe własne życie niejako marzył o mieszkaniu w wielkim mieście, np. w Warszawie, dostrzega, że Wejherowo albo Cieszyn (Cieszyn billboard) także są całkiem interesujące. Zresztą jeśli zapragniemy poczuć wielkomiejski klimat zawsze możemy wsiąść w samochód. Czyli nie sądźmy, że niewielkie miasta są dziurami bez przyszłości.

Zasadniczo sytuacja jest taka, że jeśli na serio myślimy o tym by otworzyć biznes w niedużym mieście, szczególnie powinniśmy stawiać na reklamę. W bardzo dużym błędzie jest przedsiębiorca sądzący, iż jeśli w grę wchodzi małe skupisko ludzi, tak jakby wieść o jego działalności błyskawicznie się rozniesie. Może taka przykładowo kręgielnia – pierwszy taki obiekt w mieście naprawdę nie potrzebuje reklamy, lecz w bardzo dużym błędzie jest osoba, która sądzi, że czymś niepotrzebnym jest reklamowanie własnego interesu. Pewnie konkurentom to się mocno spodoba, ponieważ bardzo często rzeczywistość jest taka, iż konkurencja w niewielkich miastach jest znaczna. Nierzadko w zupełności nie potrafimy docenić małych miast – a to naprawdę znaczący błąd!

Efektywna metoda reklamy? Na pewno promocja billboardowa jest w wielu przypadkach wielce efektywna, powodująca, że o choćby otworzonej przez nas pizzerii będzie wiedziało całe miasteczko. Bardzo często reklama outdoorowa sprawia, iż przedsiębiorcy niejako nie potrafią nadążyć z realizacją zamówień. Zasadniczo nie ma za wielu skuteczniejszych, ale przy tym bardziej ekonomicznych sposobów inwestowania kasy, aniżeli billboardy (wejdź tutaj: najlepsze billboardy). Pewnie niektórzy ludzie mają dosyć reklamy outdoorowej, ale należy zwrócić uwagę, że często co prawda skarżymy się na promocje, a tak czy siak niejako nabieramy się na różnego rodzaju pułapki marketingowe.

Leave a Reply

*