Największe – przewagi reklamy świetlnej LED

Reklama nie bez powodu nazywana jest dźwignią handlu. Sprawnie prowadzona kampania, jest kluczem do sukcesu. Niemal niemożliwe jest sprzedanie produktu bez zareklamowania jej. Znane są różne typy reklamy. Bardzo popularnym kanałem jest aktualnie Internet. Dzieje się tak dlatego, że generuje on niskie koszty.

IDEAMO - murale

Autor: 7 w d
Źródło: http://www.flickr.com

Warto jednak mieć na uwadze, że chociaż Internet jest bardzo popularny nie ma tak szerokiego zasięgu, jak np. outdoor, czyli plakaty, ulotki czy reklama świetlna. Outdoor jest jedną z najstarszych form reklamy i – jak dotychczas – najbardziej skuteczną. Dodatkowo reklama zewnętrzna nie jest tak droga, jak ta emitowana w telewizji czy radiu. Bez wątpliwości wyróżniona tutaj forma reklamowania ma swoje minusy i jedną z nich jest na pewno ograniczona widoczność plakatów w ciemności oraz podczas złej pogody . Idealnym rozwiązaniem będzie reklama podświetlana LED. Z jakiego powodu proponowany jest akurat ten rodzaj? Gdyż podświetlanie LED ma bardzo dużo plusów, które sprawiają, że staje się to najlepszym sposobem reklamy produktów i usług. Po pierwsze widoczność jest bardzo dobra, zarówno nocą, jak i w czasie złych warunków atmosferycznych. Niezwykle istotne jest to, że reklama świetlna led nie sprawia, że potencjalny klient zostaje oślepiony światłem. Zdecydowanie ułatwia to odbieranie przekazu. Poza tym podświetlenie LED z pewnością przyciągnie wzrok, więc osoba przechodząca obok kasetonu bez problemu zauważy reklamę. Wydawać by się mogło, że reklama świetlna LED generuje wysokie koszty, jednak podświetlanie LED jest niezwykle energooszczędne. Dodatkowo diody LED świecą przez długi czas, dzięki czemu wymiana ma miejsce naprawdę nieczęsto. Żarówki te są również dobre dla środowiska naturalnego, gdyż do ich wyprodukowania nie używa się rtęci. Lampy dostępne są w niemal wszystkich kolorach, dlatego też tworzenie ciekawych banerów nie jest najmniejszym problemem. Plakaty czy też innego typu reklamy zewnętrzne są bardzo skuteczne, ponieważ mają bardzo szerokie grono odbiorców. Dodatkowo tzw. murale to najskuteczniejszy sposób, by bardzo szybko przekazać informacje, np. o promocjach i interesujących ofertach . Należy jednak pamiętać, że człowiek spogląda na reklamę jedynie przez chwilę, więc musi mieć ona czytelny przekaz, a przede wszystkim niedługi, gdyż zbyt duża ilość tekstu sprawi, że nikt nie zapozn http://ideamo.pl /ideamo.pl/un-portfolio/portfolio/”>http://ideamo.pl/un-portfolio/portfolio/ entry–>

Reklama ledowa

Autor: clry2
Źródło: http://www.flickr.com

Podświetlanie LED dodatkowo skupi uwagę na przekazie i będzie pomocne w nocy oraz w czasie złych warunków atmosferycznych. Naprawdę warto zainwestować w tego rodzaju reklamę. Nie generuje dużych kosztów, a jest bardzo skuteczna. Na pewno przyniesie tylko korzyści dla całego przedsiębiorstwa.

Leave a Reply

*