Efektywne sposoby na sprawdzenie pracowników

Klient jest najbardziej istotny – w końcu możemy tak naprawdę zainwestować ogromne pieniądze w firmę, reklamę, itp., lecz to na nic, jeżeli najzwyczajniej w świecie nasze towary / świadczone usługi, nie będą cechować się dobrym poziomem.

zakupy w sklepie

Autor: podoboq
Źródło: http://www.flickr.com
Można powiedzieć, że chociaż często jest tak, iż klienci nie potrafią pokazać szacunku, zasadniczo są wielce uciążliwy, to dopóki dopóty jesteśmy w stanie zarabiać na nich spore profity, powinniśmy potraktować ich jak niemalże jakiegoś króla. Chociaż oczywiście bez przesady, to nie Wersal.

Należy również uczulić własnych pracowników – szczególnie w przypadku sklepów poziom obsługi klienta odgrywa bardzo dużą rolę. Często panie w sklepie, głównie kobiety pracują w sklepie, niestety całkowicie nie orientują się jak obsłużyć klientów. Nie wiedzą lub po prostu w zupełności olewają własne obowiązki zawodowe! Czyli nawet jeżeli szef dba o klientów, nie będzie to realne, bo jego pracownicy inaczej podchodzą do tematu obsługi klienta. Na szczęście jakość obsługi klienta spokojnie można znacznie polepszyć, to akurat pewne!

W jaki sposób? Cóż, być może ta metoda jest trochę kontrowersyjna – jednak zasadniczo chodzi o to by orientować się jak wielce ważne jest zadbanie o sprawdzanie swoich pracowników. Jeśli nasz pracownik będzie orientował się, że wśród wszystkich klientów czai się taki, który niejako jest „podstawiony”, bez cienia wątpliwości będzie mocniej przykładał się do codziennych obowiązków służbowych. To niemalże pewne.

Zasadniczo usługi takie jak mystery shopper są ostatnimi czasy coraz popularniejsze. Przedsiębiorcy wiedzą, że jeżeli nie chcieliby dopuścić do słabego postrzegania własnych pracowników przez klientów, powinni skorzystać z takich sztuczek. A zresztą nie rozchodzi się wyłącznie o kulturę osobistą swoich ludzi, lecz także przygotowanie teoretyczne.

Jeśli zaciekawiły Cię treści w naszym tekście, to doczytaj również (https://www.etteplan.com/pl/uslugi/testy-i-laboratorium-testowe/analiza-awarii-i-zapewnienie-jakosci) następne opisy na następnej stronie, która podpięta jest pod poniższym linkiem.

Kto to wie, być może dużo tutaj naszej „zasługi”, ponieważ w zupełności zignorowaliśmy temat zadbania o przeszkolenie każdego z pracowników? Dbajmy w takim razie o to wszystko, a dzięki właśnie temu mystery shopping spowoduje, że będziemy wiedzieć, że wszystko w naszej firmie jest dobrze prowadzone.

Źródło

Źródło: http://www.secretclient.com/rodzaje-badan/68-badania-satysfakcji

Leave a Reply

*