Podmioty oferujące profesjonalne działania B2B w dziedzinie programów lojalnościowych

Rolą programów lojalnościowych, jak podpowiada nazwa, jest budowanie i umacnianie więzi między dwoma uczestnikami. Najczęściej spotykane są tego sortu przedsięwzięcia, w których działalność gospodarcza stara się stymulować lojalność konsumentów. Zazwyczaj używane są takie metody, jak na przykład specjalne karty, dzięki którym klienci gromadzą punkty, otrzymywane za regularne zakupy. Potem takie punkty wymienia się na różnorakie bonusy. Eksperymenty udowodniły, że dzięki takim działaniom konsumenci naprawdę są bardziej zmotywowani do zakupów i przywiązani do marki. Dlatego wiele marek aplikuje takie programy, nawet gigantyczne koncerny międzynarodowe.

Biznes, mężczyźni

Autor: Biuro Prasowe Starter
Źródło: Biuro Prasowe Starter

Programy lojalnościowe B2B (odwiedź: ) to modyfikacja opisanych wyżeń programów tego rodzaju. W tym przypadku chodzi o stworzenie mocnej relacji pomiędzy dwiema firmami. Przecież w gospodarce oprócz relacji konsument-przedsiębiorstwo istnieją także kluczowe więzi handlowo-usługowe na linii przedsiębiorstwo (odnośnik do strony)-przedsiębiorstwo. programy lojalnościowe B2B mogą być więc bardziej złożone niż zwyczajne biznes-konsument. Głównym zadaniem przedsiębiorstwa, które jest dostawcą określonych wyrobów lub usług dla danej firmy, jest utrzymanie lojalności, by mieć regularne zlecenia. To kluczowe szczególnie obecnie, gdy w krajowej ekonomii panuje niepokój i wszystkie firmy starają się zagwarantować sobie pewną przyszłość. A jakie formy mogą posiadać programy lojalnościowe B2B? Identycznie jak w wypadku kontaktów marka-konsument premiowane są regulane zakupy, jednak oczywiście nie używa się kart na punkty. Czasem przedsiębiorstwo, które dostarcza pewne usługi premiuje kadrowiczów kontrahenta pewnymi bonusami. Mogą to być chociażby podróże do ciepłych krajów lub promocje na artykuły.

Umowa

Autor: shho
Źródło: http://www.sxc.hu

Gdy chcesz wdrożyć skuteczny program tego gatunku, zatrudnij specjalistów z agencji marketingowej. Oprócz tego tacy fachowcy mogą wykonywać dla marki takie kompleksowe prace, jak raporty z prowadzenia programów lojalnościowych.

Leave a Reply

*