
Programy lojalnościowe B2B (odwiedź: ) to modyfikacja opisanych wyżeń programów tego rodzaju. W tym przypadku chodzi o stworzenie mocnej relacji pomiędzy dwiema firmami. Przecież w gospodarce oprócz relacji konsument-przedsiębiorstwo istnieją także kluczowe więzi handlowo-usługowe na linii przedsiębiorstwo-przedsiębiorstwo. programy lojalnościowea href=”https://www.ewidencjamajatku.pl/”>sprawdź przykłady)owe B2B mogą być więc bardziej złożone niż zwyczajne biznes-konsument. Głównym zadaniem przedsiębiorstwa, które jest dostawcą określonych wyrobów lub usług dla danej firmy, jest utrzymanie lojalności, by mieć regularne zlecenia. To kluczowe szczególnie obecnie, gdy w krajowej ekonomii panuje niepokój i wszystkie firmy starają się zagwarantować sobie pewną przyszłość. A jakie formy mogą posiadać programy lojalnościowe B2B? Identycznie jak w wypadku kontaktów marka-konsument premiowane są regulane zakupy, jednak oczywiście nie używa się kart na punkty. Czasem przedsiębiorstwo, które dostarcza pewne usługi premiuje kadrowiczów kontrahenta pewnymi bonusami. Mogą to być chociażby podróże do ciepłych krajów lub promocje na artykuły.

Gdy chcesz wdrożyć skuteczny program tego gatunku, zatrudnij specjalistów z agencji marketingowej. Oprócz tego tacy fachowcy mogą wykonywać dla marki takie kompleksowe prace, jak raporty z prowadzenia programów lojalnościowych.