Kierownik – kompan czy dyktator, zatem o dylematach zarządzania grupą

Kierownicze stanowisko wymaga głównie umiejętności zarządzania grupą. Przydzielenie poszczególnym pracobiorcom wyznaczonych zadań pozwala skutecznie realizować określone cele.

firma - pejzaż

Autor: Prentsa Aldundia
Źródło: http://www.flickr.com

Dobry menedżer powinien znać swych pracowników, aby mieć pojęcie, w jaki sposób dobrze ich zmotywować, w których dziedzinach zagwarantować rozwój. Powinien on zidentyfikować zarówno już posiadane zdolności, a także cechy charakteru, aby móc ocenić, czy ktoś jest ambitny i pragnie rozwijać się. Takiej jednostce można bowiem polecić nowe obowiązki a także wyzwania – będzie to dobre tak dla firmy, jak i dla pracownika, który poczuje się wyróżniony.

Niniejszy artykuł jest bardzo wciągający? Jeżeli tak, to sprawdź również pozostałe polecane pit projekt 2020 program treści, gdyż wydają się być tak samo interesujące i pochłoną Cię całkiem.

Powinien udzielać wsparcia, lecz być także wymagającym oraz przede wszystkim konsekwentnym. W owej sytuacji idealne jest znalezienie złotego środka.

Światło diodowe

Autor: LARS
Źródło: LARS
Serwis zumi w urządzniach moblinych

Autor: Zumi
Źródło: http://www.zumi.pl
Bycie świetnym kierownikiem nie jest prostym obowiązkiem, albowiem trudno być tak przyjacielem, jak i dyktatorem. Zarządzanie ludźmi nastręcza cech, jakie pozwalają z jednej strony na okazanie empatii oraz dobrego serca, zaś z drugiej strony konsekwencji oraz rygoru.

Kliknij ten link! To bez dwóch zdań ta strona (http://www.account-pl.eu/publikacje/kto-przetrwa-kryzys-gospodarczy), znajdziesz tam wiele ciekawych materiałów! Zobaczysz, na pewno się nie rozczarujesz.

Ich połączenie, choć może wydawać się trudne, zazwyczaj jest kluczem do powodzenia. Kierownik teamu nie może wahać się, powinien mieć poczucie własnej wartości a także nie wdawać się w dyskusje z pracownikiem, który podważa jego zdanie.

Powinien egzekwować od swego teamu wykonywanie powierzonych zadań, dawać wskazówki umożliwiające jego prawidłowe wykonanie i jasno wyrażać swe opinie, wartościując nie osoby, lecz sposoby ich działania. Umiejętność planowania to także cecha niezbyteczna do organizacji pracy zespołu.

Leave a Reply

*