Czy każdy jest w stanie być dobrze prosperującym sprzedawcą?

W dobie szalejącego kryzysu, wbrew wszelkim pozorom, bardzo trudno znaleźć rzetelnego pracownika. Owszem, tysiące ludzie szuka teraz zatrudnienia. Właściciele firm oraz osoby, które prowadzą rekrutację dostają dziennie stosy aplikacji. Niestety, problem polega na tym, że niezwykle często na ofertę odpowiadają także osoby, które nie mają odpowiednich kwalifikacji na dane stanowisko. Wielu bezrobotnych przesyła swoje życiorysy „bo może im się kiedyś przyda”. Przez to, w tym całym morzu dokumentów, czasem naprawdę trudno jest odnaleźć tego odpowiedniego kandydata.

szkolenie

Autor: KSAF AGH Krakowska Studencka Agencja Fotograficzna AGH
Źródło: http://www.flickr.com
W efekcie, czasami do naszego zespołu trafiają osoby, które nie zawsze są bardzo zainteresowane profilem naszej działalności. Musimy je zatrudnić, ponieważ potrzebujemy ludzi do pracy. Ale czy z takich pracowników „z przypadku”, którzy są u nas jedynie ze względu na pensję, będzie jakiś pożytek?

Wszystko jest uzależnione od tego, jak wdrożymy ich do naszej działalności. Jeżeli od razu takiego człowieka spiszemy na straty i nie ofiarujemy mu zbyt dużo czasu na szkolenie stanowiskowe , on to wyczuje i nie będzie posiadał jakiegokolwiek powodu, aby dać z siebie więcej. Dlatego w tego typu sytuacjach najlepsze będą odpowiednie trenerzyPrzydadzą się one nie tylko nowicjuszom, ale też pracownikom z większym stażem.

Jeżeli sądzisz, że niniejszy temat jest godny uwagi, to bez wahania kliknij ten link i przeczytaj udostępniony poniżej materiał – on również Cię zainteresuje.

Marketing to niezwykle dynamiczna strefa, które nieustannie podlega zmianom. Jeżeli zależy nam na wysokiej sprzedaży, musimy być na czasie ze wszystkimi trendami w tej branży.

Na profesjonalnych szkoleniach nasz zespół wypracuje mnóstwo praktycznych umiejętności, które możemy wykorzystywać też na co dzień. W głównej mierze, nasi pracownicy powinni poznać efektywne techniki marketingowe. Potem muszą je przećwiczyć w rzeczywistych sytuacjach. Na początku mogą się odnosić do nowych praktyk z niechęcią, ale w chwili, kiedy dostrzegą, że takie sposoby działają, będą je stosować systematycznie.

Nie zapominajmy, aby po szkoleniu sprzedażowym wymagać od pracowników dużo więcej. Ale jednocześnie, powinniśmy nasz zespół (sprawdź zespół powietrzny) odpowiednio zmotywować do większej pracy. Usatysfakcjonowany pracownik to recepta na sukces.

Leave a Reply

*