
Myśląc nad spójnym wizerunkiem firmy dobrze jest postawić na znanych pr’owców. Pr korporacyjny to dziedzina, która daje wykazać się najbardziej kreatywnym profesjonalistom.w tekście (odwiedź stronę)Pr’owcy muszą balansować na granicy smaku. Czasem jeden zły ruch i odbudowanie dobrego wizerunku firmy może graniczyć z cudem. Jeśli zależy nam by nasza korporacja wypłynęła na szerokie wody musimy na wstępie pamiętać o dobrym planowaniu wizerunku. Nie da się myśleć o niektórych sprawach, że później coś zamiecie się pod dywan. Musimy pamiętać, że PR korporacyjny z PR Time jest pewnego rodzaju lokatą długoterminową.
Wygląd firmy

Co zrobić by firma była kojarzona pozytywnie? W czasach, w których telewizja, radio, Internet są czwartą władzą duża część pr’owych zadań opiera się akurat na kontaktach z dziennikarzami. Firmy poszukują najlepszych z najlepszych, prześcigają się w pozyskaniu pr’owców, którzy mają ogromne sukcesy w tej dziedzinie. Dziś każdy artysta, czy inna osoba ze świecznika ma kogoś, kto odpowiada za jego wizerunek, żyjemy w czasach gdzie lepiej bez kontaktu z pr’owcem lepiej nie odpowiadać na żadne pytania redaktorów i nie ustosunkowywać się do zaistniałej sytuacji. Niestety wszelka nierozważna myśl, która zmieni się w słowa, później może być wykorzystana przeciwko naszej osobie. W dodatku często dzieje się tak, że słowa są wyrywane z całej wypowiedzi, więc i na tym punkcie należy być uczulonym.