Co sprawiaże warto interesować się programami lojalnościowymi?

Lojalność jest najbardziej istotna – w związku, wspólnych interesach, ale również w relacjach z klientami. Zatem jeśli jako właściciele firmy będziemy potrafili stworzyć więź ze swoimi klientami, zapewne to sprawi, iż będziemy zarabiać dużo większą kasę. A zresztą nie rozchodzi się wyłącznie o pieniądze, generalnie warto dbać o swoich klientów, bo trudno bez nich funkcjonować. Klienci i pracownicy – chociaż w wielu przypadkach przedsiębiorcy tak jakby zapominają tak naprawdę o ich istnieniu, deprecjonują ich bardzo duże znaczenie, to jednakże są oni najważniejsi.

trzymające się ręce

Źródło: flickr.com

Można powiedzieć, że taki przedsiębiorca, który potrafi docenić klientów i pracowników, zapewne nie będzie skarżył się na słabą wydajność, profity na gorszym poziomie, etc. Bardzo dobrze, iż można podać te działania, których to wprowadzenie da po pewnym okresie czasu sporo dobrego. Czyli najzwyczajniej w świecie w rachubę wchodzą niesamowicie efektywne programy lojalnościowe, które zasadniczo są ubóstwiane przez klientów. Przykład – stacja benzynowa umiejscowiona w typowym polskim mieście. Co zrobić, aby zmotoryzowani chcieli właśnie u nas tankować?

No i właśnie prawdziwym strzałem w dziesiątkę są systemy lojalnościowe. A więc jeśli posiadacz samochodu będzie regularnie u nas tankował, po jakimś okresie czasu dostanie bezpłatny olej, mycie czy znaczącą zniżkę. Możliwości jest sporo – najistotniejsze jest to by bonifikaty były korzystne, a jeszcze oprócz tego były najzupełniej pewne.

To zagadnienie jest dla Ciebie atrakcyjne? To zobacz także podobne wątki, posiadające nie mniej wciągające informacje na omawiany temat.

Czyli skoro klient tankuje na naszej stacji, nie możemy go kolokwialnie rzecz ujmując zrobić w balona.

Przykładowo uradowany kierowca zgłasza się na stację po odbiór nagrody, lecz dowiaduje się, że akcja jest już nieaktualna, chociaż fakty są takie, iż powinna nadal trwać. To wyraźnie pokazuje, iż w żadnym przypadku nie można czegoś dać, może raczej obiecać, a po chwili odebrać. Tak czy siak zarabiamy spore pieniądze na kliencie, a więc gratisy warto wliczyć w koszty. Solidny system lojalnościowy jest w stanie dać niebywale wiele. Bo gdyby właśnie tak nie było, pewnie systemy lojalnościowe nie byłyby bardzo powszechne w przykładowo USA, czyli kolebce skutecznych działań związanych z marketingiem. Napisał

Leave a Reply

*