Co powinny mieć wszystkie napędy drzwiowe oraz do czego są dostosowane?

We wszystkich współczesnych projektach domów uwzględnia się garaż, który jest albo niejako przyklejony do bryły domu, albo przynajmniej jako oddzielny budynek. Tak czy inaczej samochód właściciela domu już nie musi stać na podwórzu, gdzie mogliby go zobaczyć także potencjalni złodzieje.

Zawory

Autor: Armacell
Źródło: Armacell
Felgi czerwonego BMW - przykład

Autor: CONCAVO WHEELS
Źródło: http://www.flickr.com
Dla wygody posiadacza w takim garażu mógłby być użyty system stosujący automatykę bram, zatem np. napędy – http://afg.poznan.pl/ – drzwiowe. Obecnie jest to bardzo duży sektor przemysłu. Produkuje on bramy sekcyjne czy w mniejszym stopniu popularne obecnie bramy uchylne. Stosowane dzisiaj rozwiązania mają na celu zagwarantowanie właścicielom bezproblemowej eksploatacji przez wiele lat oraz stanowić duże ułatwienie podczas powszedniego użytkowania. W przypadku napędów używanych przy bramach do garażu, zazwyczaj wykorzystuje się siłownik (www.naprawasilownikow.pl/specjalizacja/silowniki-teleskopowe/) garażowy, który może być wyposażony w m.in. szynę i wózek pociągowy. Posiada on napęd łańcuchowy lub stosuje pasek zębaty. Wybór konkretnego rozwiązania należy podjąć mając na względzie takie sprawy jak wysokość i szerokość bramy, jej wagę oraz prawdopodobną częstotliwość stosowania.
Bosch

Autor: MCAD Library
Źródło: http://www.flickr.com
W przypadku rozwiązań stosowanych w dużych firmach, do napędu drzwiowego bardzo ważne jest łatwe sterowanie dźwignią. Niezwykle komfortowym dla użytkownika rozwiązaniem jest wygodna rączka. Ponadto niezależnie od rodzaju napędu (obrotowy albo zdalny) do nabycia jest wykonana z tworzywa ramka, której zadaniem jest zakrycie krawędzi otworu.

Poza tym w przypadku napędu drzwiowego dostępna jest również specjalna przedłużka, która może ułatwić jej montaż do głębokości do 600 milimetrów. układ i rozmiar takiego napędu drzwiowego jest dopasowywany do konkretnych wymogów, zatem m.in. rozmiaru wyłącznika.

Leave a Reply

*